Precoding

پیشکد ، مجموعه ای انتخابی از بازی های بین المللی معروف در حوزه آموزش برنامه نویسی به کودکان است که در مراکز آموزشی معتبر برای آموزش مفاهیم اساسی و پایه برنام نویسی به فراگیران کوچکتراستفاده میشوند.

Scratch Junior

Scratch Junior یک زبان برنامه‌نویسی بصری برای کودکان ۵ تا ۷ سال است که بدون نیاز به مهارت خواندن، تفکر خلاق و منطقی را از طریق ساخت پروژه‌ها آموزش می‌دهد. سفر ما از اینجا آغاز می‌شود.

Thymio

تیمیو یک ربات آموزشی قابل برنامه نویسی توسط بچه ها است و با استفاده از امکانات سخت افزاری خود مانند چرخ ها و سنسورها و قابلیت اتصالات لگویی، می تواند در محیط فیزیکی یا محیط شبیه ساز نقش آفرینی داشته باشد.

Minecraft

ماینکرفت یک بازی ویدئویی سبک سندباکس است که در آن کودکان می‌توانند مهارت‌های حل مسئله را در حین بازی و سرگرمی پرورش دهند.

Scratch

Scratch یک زبان برنامه‌نویسی بصری سطح بالا و مبتنی بر بلوک است که به‌ویژه برای کودکان ۸ تا ۱۶ سال طراحی شده است. کاربران این سایت که Scratchers نام دارند، می‌توانند پروژه‌هایی را در سایت ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند.

Robot Programming

دانش‌آموزان با استفاده از دانشی که در مرحله قبل کسب کرده‌اند، اکنون می‌توانند با کمک شبیه‌ساز اختصاصی Scratch، ربات کوچکی به نام Hamster را برنامه‌ریزی کنند تا وظایف ساده‌ای را انجام دهد.

App inventor

App Inventor یک محیط توسعه‌ی تحت وب است که ابتدا توسط گوگل ارائه شد و اکنون توسط مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) پشتیبانی می‌شود. دانش‌آموزان می‌توانند یاد بگیرند که چگونه برنامه‌هایی ساده طراحی و برنامه‌نویسی کنند.

Python

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی تفسیری و همه‌منظوره است. فلسفه طراحی آن بر خوانایی کد تأکید دارد. ساختارهای زبانی و رویکرد شی‌گرای آن به نوشتن کدی واضح و منطقی کمک می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند مفاهیم پایه پایتون و برنامه‌نویسی را با استفاده از این زبان بیاموزند.

Pycraft

ترکیب ماینکرفت و برنامه‌نویسی با زبان پایتون، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که کدهای خود را در دنیای ساده و رنگارنگ ماینکرفت ببینند و تجربه کنند.

Web Programming

دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن‌باز که با زبان PHP نوشته شده، وب‌سایت و صفحات وب طراحی و برنامه‌نویسی کنند.

Internet of Things

در دنیای امروزی، اینترنت تنها برای اتصال رایانه‌ها استفاده نمی‌شود، بلکه برای اتصال بسیاری از اشیاء نیز کاربرد دارد. این دوره به دانش‌آموزان یاد می‌دهد که چگونه از وب برای نظارت، کنترل و دسترسی از راه دور به سیستم‌های مختلف استفاده کنند.

Game Programming

با استفاده از موتور بازی‌سازی Unity، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه بازی طراحی و برنامه‌نویسی کنند و در این مسیر، همزمان با یادگیری کدنویسی، فیزیک و رفتارهای بازی را با استفاده از زبان C# کنترل نمایند.

Network & Security

در این دوره فراگیر با مفاهیم مقدماتی امنیت و شبکه های کامپیوتری آشنا خواهد شد. انواع مدل های حملات سایبری مثل ویروس ها، فیشینگ و ... ، تعریف اینترنت، انواع شبکه و مفاهیم مرتبط، و همینطور شبیه سازی شبکه های کامپیوتری با استفاده از Cisco Packet Tracer

AI & Machine Learning

یادگیری ماشین زیرمجموعه‌ای از هوش مصنوعی است که به‌طور کلی به توانایی یک ماشین برای تقلید رفتار هوشمند انسانی گفته می‌شود. سیستم‌های هوش مصنوعی برای انجام وظایف پیچیده به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه به نحوه حل مسئله توسط انسان‌ها عمل می‌کنند. با استفاده از دانشی که دانش‌آموزان در مرحله قبلی یاد گرفته‌اند، می‌توانند وارد یادگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین شوند.