دانلود بازی الگوریتمی BeBlocky

برای تعاملی و سرگرم کننده کردن این بازی، سازندگان BeBlocky از فناوری پیشرفته واقعیت افزوده استفاده می کنند تا کل محیط بازی را به دنیای واقعی بکشانند. با BeBlocky، بچه ها اصول برنامه نویسی مانند توالی، حلقه ها، شرط ها، توابع و متغیرها را با بازی های برنامه نویسی می آموزند. در این برنامه 80+ مرحله چالش برانگیز وجود دارد که کودکان با اتمام هر مرحله، بسته به عملکردی که بعداً می توانند برای خرید Blockys جدید استفاده کنند، سکه های مجازی دریافت می کنند.

 

BeBlocky یک بازی الگوریتمی است که یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر را برای کودکان، تعاملی و سرگرم کننده می کند. این بازی به دانش و تجربه کدگذاری احتیاج ندارد.

بازی الگوریتمی BeBlocky: Kids Code Easy

BeBlocky با الهام از زبان برنامه نویسی محبوب Scratch که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند، با استفاده از بلوک های برنامه نویسی گرافیکی، کودکان را به شیوه تعاملی با برنامه نویسی آشنا می کند.

در BeBlocky، ما معتقدیم که کدگذاری سواد جدید است. همانطور که خواندن و نوشتن به ما کمک می کند دنیایی را که در آن زندگی می کنیم درک کنیم ، همین امر در مورد کدگذاری به عنوان بخشی از عصر دیجیتال فعلی صدق می کند.

برای اجرای برنامه در ویندوز به این پست مراجعه کنید.

 

جهت دانلود از دکمه های پایین استفاده فرمایید

دانلود نسخه Android
در صورت هر گونه مشکل در لینک های دانلود در قسمت کامنت همین پست به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل