معرفی بهترین کتاب های آموزش پایتون برای تمامی سنین

همانطور که در مقاله “زمان یادگیری پایتون چقدر است” گفتیم، یکی از راه های ساده تر شدن یادگیری زمان برنامه نویسی پایتون مطالعه کتاب های آموزش پایتون است. بنابراین در این مقاله بهترین کتاب های آموزش پایتون موجود در سطوح مختلف را گردهم آورده ایم تا به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به منابع مختلف برای شناختن کتاب ها، با مطالعه تنها یک مقاله با بهترین کتاب های آموزش پایتون آشنا شوید.

چرا یادگیری پایتون با کتاب رایج است؟

در سراسر جهان آکادمی ها و مدرسان بسیاری برای آموزش پایتون وجود دارند اما با این وجود همچنان یادگیری پایتون با مطالعه کتاب آموزش پایتون یکی از راه های معمول یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون است. دلایل بسیاری برای این روش یادگیری وجود دارد که در این مقاله به چند دلیل خواهیم پرداخت.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که سبب می شوند شما به دنبال خرید بهترین کتاب آموزش پایتون باشید. از مهمترین این دلایل می توان به منعطف پذیر بودن پایتون، داشتن امنیت خیلی بالا، سریع بودن پایتون و غیره اشاره کرد. افرادی که به دنبال شغل مناسب در موسسه های مختلف هستند، می توانند هم اکنون یکی از بهترین کتاب های مربوط به آموزش پایتون را خریداری کنند. آشنایی با فوت و فن زبان برنامه نویسی پایتون می تواند مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. در ادامه مقاله سعی داریم در مورد اهمیت خرید کتاب پایتون بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کتاب آموزش پایتون

بهترین کتاب های آموزش پایتون

همانطور که ملاحظه کردید امروزه افراد به دنبال راهنمای خرید بهترین کتاب آموزش پایتون هستند. آنها سعی دارند با خرید کتاب آموزشی مدنظر خود، با زبان برنامه نویسی پایتون از نزدیک آشنا شوند. شما می توانید کتاب های گوناگونی را در زمینه آموزش پایتون مشاهده کنید. بنابراین می توانید از میان تمام کتاب های چاپ شده،  بهترین کتاب آموزش پایتون را خریداری کنید. در قسمت های بعدی می خواهیم بهترین کتاب های آموزشی پایتون را معرفی نماییم:

بهترین کتاب های آموزش پایتون برای کودکان

برخی از والدین به دنبال خرید بهترین کتاب آموزش پایتون برای کودکان خود هستند. توجه نمایید که یادگیری زبان برنامه نویسی مذکور حتی برای کودکان نیز امکان پذیر می باشد. کتاب آموزش پایتون برای کودکان به زبان ساده تری نگاشته شده است. شما می توانید با توجه به علاقه مندی فرزند خود، بهترین کتاب آموزش پایتون را هم اکنون خریداری و تهیه نمایید.

کتاب پایتون برای کودکان

لازم به ذکر می باشد که ذهن کودکان آمادگی کافی و بالایی را برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون دارند. بنابراین شما نیز از فرزند خود حمایت کرده و مناسب ترین کتاب آموزشی را برای او خریداری کنید. برای این منظور می توانید کتاب برنامه نویسی پایتون آقای علیرضا اسمعیلی را سفارش دهید. کتاب مذکور در سال های اخیر جزو پرفروش ترین کتاب های آموزش پایتون بوده است . همچنین این کتاب مثال های زیادی را در آموزش پایتون به خود اختصاص داده و قیمت مناسبی را نیز دارد.

بهترین کتاب های آموزش پایتون پیشرفته

جهت خرید آنلاین کتاب آموزش پایتون پیشرفته می توانید فرصت طلایی پیش روی خود را از دست ندهید. افرادی که اطلاعات پایه ای را در خصوص زبان برنامه نویسی پایتون دارند، می توانند کتاب های آموزشی پیشرفته ی پایتون را خریداری کنند. کتاب های یاد شده سرفصل های بسیار متعددی را دارند. نویسندگان زیادی در زمینه تالیف کتاب آموزش پایتون پیشرفته فعالیت کرده اند. شما می توانید نظرات سایر خریداران را نیز مورد بررسی قرار داده و بهترین کتاب آموزشی مدنظرتان را تهیه کنید. همچنین بهترین کتاب های آموزش پایتون پیشرفته عبارتند از:

بهترین کتاب های فارسی آموزش پایتون

کتاب آموزش پایتون را می توانید به زبان های مختلف در کشورمان مشاهده کنید. اما جهت یادگیری سریع زبان برنامه نویسی یاد شده بهتر است که کتاب های فارسی زبان آموزش پایتون را خریداری کنید. در کتاب های یاد شده به زبان صریح و شفاف، زبان برنامه نویسی پایتون آموزش داده شده است. نویسندگان معروف کشورمان در زمینه تالیف کتاب آموزش پایتون به زبان فارسی فعالیت داشته اند. از مهمترین این نویسندگان می توان به آقای حسین بلوچیان، محمد نادعلی زاده چاری و علی هندی ورکانه اشاره کرد.

مزایا و معایب کتاب آموزش پایتون آقای علی هندی ورکانه

کتاب آموزش پایتون آقای علی هندی ورکانه به شکل کاربردی تالیف شده است. شما می توانید مثال ها و تصاویر مختلفی را در کتاب آموزشی مذکور مشاهده کنید. همچنین در این صورت می توانید به راحتی مباحث مربوط به آموزش پایتون را فرا بگیرید. این کتاب با وجود قیمت نسبتا بالا ارزش مطالعاتی بسیار بالایی دارد و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

پایتون به زبان ساده

بهترین کتاب آموزش پایتون به زبان ساده را آقای یونس ابراهیمی تالیف کرده است. شما می توانید با خرید کتاب یاد شده، در زمان کوتاهی زبان برنامه نویسی پایتون را فرا بگیرید. کتاب آموزش پایتون به زبان ساده، یکی از پرفروش ترین کتاب های عرضه شده در وب سایت ما می باشد.

کتاب پایتون به زبان ساده

مزایا و معایب کتاب پایتون به زبان ساده آقای یونس ابراهیمی 

یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب های آموزشی پایتون به زبان ساده را، کتاب آقای یونس ابراهیمی شکل داده است. مولف کتاب یاد شده توانسته است به زبان ساده، فنون مربوط به زبان برنامه نویسی پایتون را آموزش دهد. همچنین قیمت مربوط به کتاب مذکور بسیار مناسب می باشد. این کتاب یاد شده در سال 98 به روزرسانی شده است. 

خروج از نسخه موبایل