دانلود بازی الگوریتمی lightbot

بازی الگوریتمی lightbot:

 

 

لایت بات یک بازی آموزشی است که حل مسئله، تفکر منطقی و اصول اولیه برنامه نویسی را به سرگرم کننده ترین روش به کودکان می‌آموزد.

ساختار این بازی بسیار ساده است که کودکان در آن می توانند برنامه ای برای حرکت ربات کارتونی موجود در آن بنویسند و در کنار آن مفاهیم اساسی برنامه نویسی مانند ترتیب دستورالعمل ها، مفاهیم تابع و حلقه را بیاموزند. این ربات کارتونی می تواند بر اساس دستورات داده شده توسط کاربر در یک سطح دو بعدی حرکت کند.

برای حرکت دادن این ربات تنها عملیات مختلف موجود است. این پنج علمیات عبارتند از «حرکت به جلو» (Fowrard)، «گردش به چپ» (turnLeft)، «گردش به راست» (turnRight)، «پرش» (jump) و «روشن شدن» (light).

از آنجا که نوشتن کد برای این گروه سنی کار دشواری به حساب می آید، دستورات در قالب تصویری به نمایش درآمده اند تا درک آن برای کودک ساده تر شود. برای نمونه به جای نوشتن کد مرتبط با پریدن، تصویر یک فنر وجود دارد. در واقع این نرم افزار، شباهت زیادی با نرم افزارهای برنامه نویسی تصویری (ویژوال) حرفه ای دارد.

LightBot با رمزگذارهای بار اول طراحی شده است. این بازی توسط بیش از ۲۰ میلیون کودک بازی شده است و توسط ده‌ها هزار معلم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

نسخه آنلاین

(مربوط به سن ۹ سال به بالا)

جهت دانلود از دکمه های پایین استفاده فرمایید


دانلود نسخه windows

دانلود نسخه Android

دانلود نسخه iphone

دانلود نسخه MAC

(مربوط به سن ۴ تا ۹ سال)

جهت دانلود از دکمه های پایین استفاده فرمایید


دانلود نسخه Android

دانلود نسخه iphone

در صورت هر گونه مشکل در لینک های دانلود در قسمت کامنت همین پست به ما اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل