دانلود نرم افزار moodle

Moodle چیست؟

نرم افزار Moodle یک سیستم مدیریت آموزش است که برای طراحی و ساخت برنامه های آموزشی آنلاین می‌باشد. این سیستم به زبان PHP نوشته شده، نرم افزاری است که به طور رایگان قابل استفاده است و برای کلیه اهداف می‌توان تغییراتی در آن ایجاد کرد. این سیستم از کلیه برنامه‌های آموزشی مانند دانشگاهی، آموزش های شغلی و آموزش های آنلاین پشتیبانی می کند. با استفاده از نرم افزار Moodle می‌توان آسان و سریع محیطی آموزشی را بوسیله پلاگین‌های متنوع ایجاد کرد.

مودل (moodle.com) در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد. شرکت مودل که محل استقرار آن کشور استرالیاست، یک شرکت بین‌المللی است که با بیش از ۱۳ کشور همکاری می‌کند و حدود ۶۸ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. از میان محصولات این شرکت، سامانه آموزش مجازی یا LMS آن شهرت بیشتری دارد، علت آن نیز سرویس و خدمات ویژه و کاملی است که این محصول ارائه می‌دهد و در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. در سامانه آموزش مجازی مودل می‌توانید انواع مواد آموزشی از جمله اسناد، وبینار، لایو آنلاین را داشته باشید. این سامانه، یک سولوشن اپن سورسی است که قابلیت اندازه‌گیری و سفارشی سازی دارد. همچنین قابلیت‌های استقرار به صورت ابری، ساس (SAAS)، وب، نصب بر روی مک، نصب بر روی ویندوز، موبایل اندروید و IOS دارد.

مزایای Moodle:

همانطور که گفته شد، نرم افزار moodle مزایای بسیاری دارد و از این روست که از محبوب‌ترین سامانه‌های آموزش مجازی در سراسر دنیاست. به تعدادی از این مزایا که از سوی کاربران مطرح شده است، اشاره می‌کنیم:

– امکان مدیریت نقش (ادمین، استاد، دانشجو و …)

– نویگیشن و راه‌یابی راحت

– انعطاف‌پذیری

– سهولت استفاده

– بکاپ‌گیری راحت

– امکان سفارشی سازی

– امکان طراحی دوره و پرسشنامه

– تقویم برای نمایش آزمون‌ها و مهلت ثبت‌نام

– نمایش کاربران آنلاین

– نمایش نمونه کارها

– مدیریت دسترسی محتوا و بستن اجازه ارائه تکالیف پس از deadline مشخص شده توسط استاد

 

جهت دانلود از دکمه های پایین استفاده فرمایید


دانلود نسخه windows

دانلود نسخه Android

دانلود نسخه MAC

در صورت هر گونه مشکل در لینک های دانلود در قسمت کامنت همین پست به ما اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل