if (!ksbiosnum) { var ksbiosnum = {}; } dir="rtl" lang="fa-IR"> آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد | وبلاگ آکادمی یاسان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد

آکادمی یاسان با تجربه سال ها آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد و تمام نقاط ایران، به آکادمی پیشرو در حوزه برنامه نویسی تبدیل شده است. این آکادمی در ابتدا با همکاری با مدارس سراسر کشور آغاز به کار کرد. در حال حاضر این آکادمی با 2200 دانش آموز فعال از میان فارسی زبانان سراسر جهان و بیش از 150 مربی به بزرگترین آموزشگاه آنلاین برای فارسی زبانان تبدیل شده است و به برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مشهد در رنج سنی 9 تا 17 سال می‌پردازد.

https://persian2.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/721685bf760c3324707e38722c15306e45857178-480p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjkwOTE0MmE2ZTU1YzQ5MDQ0YzM2ODY4ZmI4ODZmMzFlIiwiZXhwIjoxNzEzNTQwNjU1LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.ZnRicMYz_3Odw-2HvImuN8iqF2aN_98nD80KkOhvgPY

آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مشهد

خانواده های مشهدی می‌توانند فرزندان خود را در کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد ثبت نام کرده و آنها را در مسیری جذاب و آینده دار قرار دهند. شما می‌توانید از سراسر خراسان رضوی و به خصوص مشهد، در کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مشهد آکادمی یاسان ثبت نام کنید و با خیالی آسوده آینده فرزندتان را تضمین کنید. همچنین آکادمی یاسان برای اطمینان خاطر شما یک جلسه رایگان برای تمامی دانش آموزان جدید و خانواده ها برگزار می‌کند تا با اطمینان کامل وارد دوره های برنامه نویسی آکادمی یاسان شوید.

مزایای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد توسط آکادمی یاسان

دوره های آنلاین آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد که توسط آکادمی یاسان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای کشف استعداد کودکان در حوزه برنامه نویسی است. با این حال آکادمی یاسان تنها به آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد بسنده نکرده و در این آموزش ها در تلاش است مهارت های نرم کودکان و نوجوانان مشهدی را تقویت کند؛ مهارت هایی مانند مهارت حل مسئله، تفکر منطقی، تقویت کارگروهی و اعتماد به نفس کودکان در این کلاس ها تقویت می‌شوند. علاوه بر تقویت مهارت های نرم کودکان و نوجوانان در کنار آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد، مزایای دیگری نیز در این کلاس ها وجود دارند که آکادمی یاسان را نسبت به رقبا متمایز می‌کنند.

دوره های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد توسط آکادمی یاسان به سه بخش دوره های مقدماتی مانند پیش کد، دوره های متوسط مانند اسکرچ و دوره های پیشرفته مانند پایتون برای کودکان تقسیم می‌شود. آکادمی یاسان در این سه بخش آموزشی کودکان و نوجوانان 9 تا 17 سال را کاملا برای ورود به دانشگاه و بازارکار آماده می‌کند.

مزایای برگزاری این کلاس ها بصورت آنلاین چیست؟

آکادمی یاسان در جهت تحقق عدالت آموزشی به برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان مشهد به صورت آنلاین می‌پردازد. در این دوره های آنلاین کودکان و نوجوانان فارسی زبان از تمامی نقاط جهان گرد هم آمده و در کنار آموزش برنامه نویسی به انجام بازی ها و سرگرمی های مفید در راستای آموزش برنامه نویسی می‌پردازند. در این کلاس ها دانش‌آموزان با قومیت ها، فرهنگ ها و شخصیت های دیگر آشنا می‌شوند و می‌آموزند چگونه میتوانند با وجود تفاوت ها به کارهای گروهی بپردازند.

چگونه در کلاس آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی یاسان برای کودکان و نوجوانان مشهدی می‌توانید از یکی از راه های زیر اقدام کنید:
1. با استفاده از این لینک در جلسه رایگان آکادمی یاسان ثبت نام کنید.
2. با کارشناسان و همکاران ما برای ثبت نام در دوره های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد تماس بگیرید.
3. به صفحه دوره های آکادمی یاسان مراجعه کرده و ضمن آشنایی دقیق تر با دوره ها در دوره دلخواه ثبت نام کنید.

جلسه حضوری آکادمی یاسان

چگونه از کیفیت دوره های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در مشهد مطمئن شویم؟

در صورت وجود هرگونه ابهامی در خصوص دوره ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد. همچنین آکادمی یاسان برای اطمینان شما از کیفیت آموزش ها، جلسه ای رایگان قبل از ثبت نام در دوره ها برای دانش آموزان و والدین در نظر گرفته تا با اطمینان کامل در کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد ثبت نام کنید.

آکادمی یاسان میزبان دانش آموزان مشهدی

آکادمی یاسان مفتخر به برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در مشهد است. ما به برگزاری کلاس هایی متشکل از دانش آموزان فارسی زبان از تمامی شهر های ایران و کشورهای جهان افتخار میکنیم. کودکان و نوجوانان فارسی زبان از تمامی شهرها مانند مشهد و تهران و همچنین کشورهاییی مانند استرالیا و سوئد و … در دوره های آکادمی یاسان گرد هم آمده اند. ما منتظر ثبت نام تمامی کودکان و نوجوانان مشهدی در کلاس های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مشهد در آکادمی یاسان هستیم.

خروج از نسخه موبایل