یاسان قبل و بعد از کرونا

در طول یک سال اخیر سراسر جهان این صحبت است که کرونا ویروس جدید نقطۀ عطفی در زندگی نوع بشر است و تاثیراتی که همه‌گیری این ویروس بر زندگی ما می‌گذارد دائمی خواهد بود. مثلاً تاثیرات عمیق این وضعیت بر کسب و کارها و امر آموزش.

💻 نشانه‌های ادعا دائمی شدن این تاثیرات کم نیست. افزایش چند ده میلیونی کاربران اپلیکیشن‌های ارتباط صوتی و تصویری از بستر اینترنت در هر هفته. امروز استفاده از اپلیکیشن‌ها و شیوه‌ای جدید کار در خانه (دورکاری) و یادگیری از دور (آموزش مجازی) هر لحظه در حال افزایش است. همین روند نشان‌دهنده‌ی این است که رویه‌های کار و آموزش مردم تغییر چشمگیری داشته است و افراد با تغییر سرعت تغییرات فناورانه خو گرفته‌اند.

هر روز تعداد بیشتری از مردم برای کنفرانس‌ها و جلسات اداری از ابزارهای مبتنی بر اینترنت استفاده می‌کنند. مایکروسافت اعلام کرده است در محصولاتش، روزانه به ازای هر دقیقه 2.7 میلیارد جلسه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. شرکت‌های تکنولوژیک روی کیفیت تالارها و تماس‌های تصویری کار می‌کنند تا افراد بیشتری بتوانند در جلسات شرکت کنند. تا جایی که به راحتی تمام افراد شرکت کننده در یک گفت و گو را که هر تعداد باشند، ببینید.

کلاس مجازی در یاسان

🔥 البته ما از ابتدا و پیش از شیوع بیماری کرونا در آکادمی یاسان با استفاده از بروزترین ابزار و روش‌های یادگیری ترکیبی درکنار شما بوده‌ایم. اما یک سالی است که رویدادهای بزرگمان نیز غیرحضوری و مجازی شده‌اند و هر ماه در یاسان تی‌وی میزبان حضور شما هستیم. زندگی در یاسان به شیوه‌ای متفاوت و با رعایت مسائل بهداشتی ادامه دارد. از آن جا که کلاس‌های یاسان همواره غیر حضوری بوده‌اند. از زمانی که ویروس کرونا راهش را در کشور ما پیدا کرد مدت زیادی گذشته است، رفته رفته از بار مشکلات کاسته شده و دانش‌آموزان تا حدودی به این نوع آموزش عادت کرده‌اند. در این گزارش ویدئویی، دانش‌آموزان یاسانی از حال و هوای روزهای قبل و بعد از کرونا در یاسان و ارزیابی‌شان از روند یادگیری در کلوب کدنویسی می‌گویند.

🌿آکادمی یاسان|برنامه نویسی، خلاقیت، تعامل|🌿

خروج از نسخه موبایل